ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАХОДИ 2018-2020 н.р.
ПРОВЕДЕНІ ЗАХОДИ У 2019-2020 н.р.
ПРОСВІТНИЦЬКЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИСКУСІЇ «ВСІ МИ РІЗНІ, АЛЕ РІВНІ!»6-А клас
2 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ ПРАКТИЧНИМ ПСИХОЛОГОМ ШКОЛИ З УЧНЯМИ 6-А КЛАСУ БУЛО ПРОВЕДЕНО ПСИХОЛОГО-ПРОСВІТНИЦЬКЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИСКУСІЇ «ВСІ МИ РІЗНІ, АЛЕ РІВНІ!»
ЗАНЯТТЯ ПРОВОДИЛОСЬ З МЕТОЮ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ЦЬКУВАННЯ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ, А САМЕ:
- розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини;
- показати, що таке толерантне ставлення до відмінностей;
- розвивати вміння аналізувати, вибирати правильну позицію,бачити індивідуальне в кожній людині;
- виховувати спостережливість, уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі;
- виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість;
- формувати почуття взаємодопомоги та дружнього прийняття іншої людини, почуття відповідальності за свої вчинки;
- сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки.
- ФОТО З ЗАНЯТТЯ https://drive.google.com/drive/folders/1hIGTxojPJLJWZyfCdUfNkBfYLGNf3lbA
Розвивальне заняття з елементами тренінгу:
«Наші емоції та почуття.
Психологія очима учнів 5х класів».
2 березня 2020 року з учнями 5-А та 5-В класів, за запитом класних керівників, було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу та ігрових вправ.
Проведені заняття сприяють:
Ознайомленню дітей із поняттям «емоції», формуванню вміння використовувати способи саморегуляції з метою корекції негативних емоцій та агресивних тенденцій поведінки школярів середньої школи.
ФОТО З ЗАНЯТТЯ
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ «Внутрішній світ «Я» (5-А клас)
26 лютого 2020 року практичним психологом школи з учнями 5-А класу було проведено розвивальне заняття: «Мій внутрішній світ «Я».
Проведене заняття сприяє усвідомленню учнів не зводиться до відображення лише зовнішніх об'єктів. Фокус свідомості може бути спрямовано і на самого суб'єкта, на його власну діяльність, його внутрішній світ. Таке усвідомлення людиною самої себе отримало в психології статус особливого феномена - самосвідомості. САМОСВІДОМІСТЬ - це здатність людини усвідомити саму себе, своє "Я", свої потреби, інтереси, цінності, своє буття і його сенс, власну поведінку й переживання тощо.
Розвивальне заняття з елементами тренінгу:
«Психологія очима 7 класу».
26 лютого 2020 року практичним психологом школи з учнями 7-Б класу, за запитом класного керівника, було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу: «Психологія очима учнів 7 класу».
Заняття було проведено з метою:
- згуртування класного колективу;
- побудова ефективної взаємодії учнів один з одним;
- створення сприятливого психологічного клімату;
- подолання бар’єру у міжособистісних відносинах;
- розвиток комунікативних навичок;
- виховання культури спілкування;
- створювати сприятливий психологічний клімат;
- сприяти подоланню бар’єра в міжособистісних відносинах, розвитку творчих здібностей та комунікативних навичок.
ФОТО З ЗАНЯТТЯ
24 лютого 2020 року, за запитом класного керівника 5-А класу, практичним психологом школи, з учнями було проведено заняття з елементами тренінгу та ігрових вправ, що сприяють гарному настрою п’ятикласників: «Вгадай емоцію».
Заняття було проведено з метою:
- формувати в учнів вміння та навички розпізнавати ситуації, що поліпшують настрій, вербальні і невербальні вияви емоцій;
- розвивати творче та асоціативне мислення, вміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, оцінювати свій емоційний стан та однокласників, використовувати прийоми для самозаспокоєння;
- підтримувати вміння учнів не боятися висловлювати власні думки щодо обговорення психологічних питань про життя;
- виховувати бажання поліпшувати настрій друзям, рідним.
Дякуємо учням 5-А класу за активну участь та креативність!
Цікаві ігрові розвивальні перерви для учнів школи «Вчимося контролювати негативні емоції».
Такі розвивальні заходи допомагають формувати у учнів вміння розрізняти і контролювати свої емоції. Розвивають толерантне, позитивне ставлення до людей. Формують у дітей почуття поваги, розуміння, співчуття, навички встановлення контактів, вміння розрізняти емоції, називати і виражати їх, розвивати зниження рівня агресивності, формувати позитивне ставлення до ровесників.
Просвітницькі заняття з елементами дискусій
"Світ без насильства очима дітей"
Протягом січня 2020 року практичним психологом школи з учнями 5-9 класів були проведені просвітницькі заняття з елементами дискусії «Світ без насильства очима дітей». Заняття проводились з метою профілактики домашнього насильства. Наприкінці занять учнями були створені малюнки та плакати для тематичної виставки: «Світ без насильства очима дітей».
Дякуємо учням за цікаві роздуми та активну участь у проекті!
Розвивальне заняття з елементами тренінгу та ігрових вправ:
«Як уникнути стресу?!»
31 січня 2020 року, за запитом класного керівника 9-А класу, практичним психологом школи з учнями класу було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу та ігрових вправ: «Як уникнути стресу?!».
Заняття проводилось з метою: розвивати у підлітків соціально – комунікативний потенціал, формувати адекватну самооцінку, почуття впевненості, самоповаги та навички ефективної взаємодії в колективі.
Учні 9-А класу намагалися під час ігрових вправ висловлювати та зображувати різноманітні емоційні стани. Таке заняття сприяє формуванню позитивних думок у учнів та виплеску негативних емоцій назовні.
ДЯКУЄМО УЧНЯМ ЗА АКТИВНУ УЧАСТЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ!
Психологічна година з елементами тренінгу
та арт-технологій: «Створюємо настрій»
профілактика стресів та негативних проявів в учнівському середовищі
18 грудня 2019 р. з учнями 5х та 8х класів була проведена психологічна година з елементами тренінгу та арт-технологій: «Створюємо настрій».
Розвивальне заняття було проведено з метою:
надати ефективну підтримку учням у період написання контрольних семестрових робіт (профілактика стресів та негативних проявів);
Зняти психоемоційне напруження; підвищити навчальну мотивацію; формувати дружніх стосунків у колективі;
Розвивати уміння та навички дітей працювати в команді, вміти чути та слухати один одного, домовлятися під час роботи.
Заняття супроводжувалось релаксаційною новорічною музикою, наприкінці заняття діти показали свої уміння дружньо працювати в команді та виконали колективний новорічний колаж-вітання.
Просвітницькі заняття з елементами дискусій
"Світ професій"
Протягом січня 2020 року , за запитом класних керівників, з учнями 7х класів практичним психологом школи були проведені просвітницькі заняття з елементами дискусій та ігрових вправ «Світ професій».
Проведені заняття сприяють:
― розширенню знань учнів про професії;
― розвитку логічного мислення, кмітливості, вмінню аналізувати та бути спостережливими;
― формуванню у учнів бажання вчитися, повагу до людей праці.
ПРОСВІТНИЦЬКІ ЗАНЯТТЯ З МЕТОЮ ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
04.11.2019 р. учні 5-А класу Краматорської ЗОШ I-III ступенів №3 взяли участь у психолого-просвітницькому проекті «Профілактика торгівлі людьми» від Донецької обласної Ліги ділових і професійних жінок в інформаційно - просвітницькій грі «Ліза та її друзі подорожують світом».
Мета заходу - інформування учнів (в ігровій формі) щодо проблеми торгівлі людьми та правил безпечних подорожей.
Діти вивчали правила поведінки в ситуаціях, які можуть привести до потрапляння в торгівлю людьми.
ФОТО З ЗАХОДУ
04.11.2019 р. учні 10-Б класу Краматоської ЗОШ I-III ступенів №3 взяли участь у психолого-просвітницькому проекті «Профілактика торгівлі людьми» від Донецької обласної Ліги ділових і професійних жінок в інформаційно - просвітницькій грі «Ліза та її друзі подорожують світом».
Мета заходу - інформування учнів (в ігровій формі) щодо проблеми торгівлі людьми та правил безпечних подорожей.
Діти вивчали правила поведінки в ситуаціях, які можуть привести до потрапляння в торгівлю людьми.
ФОТО З ЗАХОДУ
01.11.2019 р. практичним психологом школи з учнями 5-Б класу була проведена психологічна година адаптаційного характеру: «Я – п’ятикласник».
Заняття було проведено з метою:
-надання психологічної підтримки учням в період їх адаптації до умов навчання в середній школі.
-допомога в роботі з самоорганізації, самоконтролю;
-зниження рівня шкільної тривожності.
ФОТО З ЗАХОДУ
01.11.2019 р. учні 5-Б класу Краматоської ЗОШ I-III ступенів №3 взяли участь у психолого-просвітницькому проекті «Профілактика торгівлі людьми» від Донецької обласної Ліги ділових і професійних жінок в інформаційно - просвітницькій грі «Ліза та її друзі подорожують світом».
Мета заходу - інформування учнів (в ігровій формі) щодо проблеми торгівлі людьми та правил безпечних подорожей.
Діти вивчали правила поведінки в ситуаціях, які можуть привести до потрапляння в торгівлю людьми.
ФОТО З ЗАХОДУ
28.10.2019 р. учні 10-А класу Краматоської ЗОШ I-III ступенів №3 взяли участь у психолого-просвітницькому проекті «Профілактика торгівлі людьми» від Донецької обласної Ліги ділових і професійних жінок в інформаційно - просвітницькій грі «Ліза та її друзі подорожують світом».
Мета заходу - інформування учнів (в ігровій формі) щодо проблеми торгівлі людьми та правил безпечних подорожей.
Діти вивчали правила поведінки в ситуаціях, які можуть привести до потрапляння в торгівлю людьми.
28.10.2019 р. учні 5-В класу Краматоської ЗОШ I-III ступенів №3 взяли участь у психолого-просвітницькому проекті «Профілактика торгівлі людьми» від Донецької обласної Ліги ділових і професійних жінок в інформаційно- просвітницькій грі «Ліза та її друзі подорожують світом».
Мета заходу - інформування учнів (в ігровій формі) щодо проблеми торгівлі людьми та правил безпечних подорожей.
Діти вивчали правила поведінки в ситуаціях, які можуть привести до потрапляння в торгівлю людьми.
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ "СВІТ РАДОСТІ"
18 жовтня 2019 року з учнями 1-В класу було проведено психологічне заняття з метою профілактики дезадаптації першокласників: «Світ радості».
Заняття було проведено з метою вчити дітей висловлювати свою думку, фантазувати. Викликати позитивні емоції про школу. Сприяти розвитку емоційної напруги першокласників.
Індивідуальні та групові психологічні заняття з учнями школи направлені формування позитивного психологічного клімату та ефективну групову взаємодію в класі; такі заняття є стимулом, ресурсом для особистісного розвитку, покращення успіхів у навчанні, у спілкуванні з батьками та вчителями або ресурсом для подолання повсякденних проблем підлітка.
Вправи підібрано таким чином, щоб забезпечити взаємодію всіх дітей, включити у взаємодію і тих, спілкування з якими часто уникають. Кожне з занять проводиться практичним психологом школи у вигляді закінченого міні-тренінгу.
Адаптація VS Зміни у шкільному житті п’ятикласників
Під час переходу учнів із початкової до основної школи у них значно зростає нервово-психічне напруження та напруження серцево-судинної системи. Тому в перші дні навчання у п’ятому класі в учнів спостерігається низький рівень працездатності, уваги. П’ятикласники адаптуються до нових умов навчання так само складно, як і під час вступу до школи. Особливі труднощі в адаптації переживають ті учні, які до п’ятого класу перейшли з іншої школи, а інколи — з іншого населеного пункту.
Отже, серйозними випробуваннями для психіки учня п’ятого класу є: різка зміна умов навчання розмаїтість і якісне ускладнення вимог, що висувають перед учнем різні вчителі-«предметники» зміна позиції старшого учня у початковій школі на наймолодшого в основній. Більшість учнів переживають перехід із початкової школи до основної як важливий крок у своєму житті. Поява декількох учителів-«предметників» із різними вимогами, характерами, стилем викладання є для них очевидним показником дорослішання.
У рамках адаптаційного процесу практичним психологом школи з учнями 5х класів впроваджуються адаптаційні години, завдяки яким учні дізнаються про властиві їм та оточуючим риси характеру.
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ
"Я УЖЕ ПЕРШОКЛАСНИК!" 1-Б клас
30 вересня 2019 року практичним психологом школи з учнями 1-Б класу була проведена групова корекційно - розвивальна робота (заняття) з елементами ігрової діяльності: «Я уже першокласник». Заняття було проведено з метою поліпшення адаптаційного процесу.
Діти брали активну участь під час заняття.
Сподіваємося, що проведений захід позитивно вплинув на учнів-першокласників, сформував в дітях позитивне ставлення до школи та нового статусу учня.
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ
"Я УЖЕ ПЕРШОКЛАСНИК!" 1-А клас
30 вересня 2019 року практичним психологом школи з учнями 1-А класу була проведена групова корекційно - розвивальна робота (заняття) з елементами ігрової діяльності: «Я уже першокласник». Заняття було проведено з метою поліпшення адаптаційного процесу.
Діти брали активну участь під час заняття, розповідаючи про свої досягнення за перший місяць навчання у школі.
Сподіваємося, що проведене заняття позитивно вплинуло на учнів-першокласників, сформувавши в дітях позитивне ставлення до школи та нового статусу учня.
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ
"Я УЖЕ ПЕРШОКЛАСНИК!" 1-В клас
27 вересня 2019 року практичним психологом школи з учнями 1-В класу була проведена групова корекційно - розвивальна робота (заняття) з елементами ігрової діяльності: «Я уже першокласник». Заняття було проведено з метою поліпшення адаптаційного процесу.
Діти брали активну участь під час заняття.
Сподіваємося, що проведений захід позитивно вплинув на учнів-першокласників, сформував в дітях позитивне ставлення до школи та нового статусу учня.
Розвивальне заняття з елементами дискусії
"Шляхи вирішення конфліктів" (5-В клас)
26 вересня 2019 року практичним психологом школи з хлопцями 5-В класу була проведена групова корекційно-розвивальна робота (заняття) щодо профілактики правопорушень: «Шляхи вирішення конфліктних ситуацій». Діти брали активну участь в обговоренні теми конфліктів серед однолітків. Сподіваємося, що проведений захід позитивно вплинув на учнів, розвинули в дітях толерантність та вміння бути гарними друзями, однокласниками, людьми.
Адаптаційне розвивальне заняття з елементами тренінгу "МІЙ КЛАС" 10-А клас
24 вересня 2019 року з учнями 10-А класу практичним психолгом школи було проведено адаптаційне розвивальне заняття з елементами тренінгу «Мій клас».
Заняття проводилось з метою:
- формування сприятливого психологічного клімату;
- знаходження схожих рис учасників групи для покращення
взаємовідносин у колективі;
- розвиток вміння працювати в команді;
- згуртування групи;
- усвідомлення кожним учасником своєї ролі, функції у групі;
- підвищити комунікативні навички педагогів.
Учні під час заняття працювали активно та творчо підходили до вирішення завдань.
ПРОВЕДЕНІ ЗАХОДИ У 2018-2019 н.р.
Розвивальне заняття з елементами тренінгу: «Наші емоції та почуття» (проведено з учнями 6-А класу, 22.05.2019 року)
22 травня 2019 року з учнями 6-А класу було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу: «Наші емоції та почуття».
Заняття було проведено з метою:
• сформувати у дітей навички саморегуляції психоемоційних станів та конструктивної взаємодії з оточуючими; • навчити прийнятним способам зняття психоемоційного напруження; • мотивувати до поліпшення своєї поведінки; • сприяти усвідомленню учасницями програми особистої відповідальності за свої дії та життя.
21 травня 2019 року з учнями 3-Б класу практичним психологом школи було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу:
«Емоції та почуття».
«Емоції та почуття».
Заняття було проведено з метою:
ü створення позитивного психологічного клімату;
ü навчання дітей розуміння власного настрою; розвиток почуття колективізм;
ü встановлювати дружні довірливі емоційні контакти між дорослим та дітьми;
ü формувати вміння вільно висловлювати власні думки, розвивати почуття власної гідності, самоповаги, прийняття себе та усвідомлення свого «Я»;
ü розвивати творчі здібності учнів та уяву;
ü формувати вміння працювати в команді.
Просвітницьке заняття "Стереотипи та мода при виборі професії" (проведено з учнями 10-А класу, 10.05.2019 р.)
8 травня 2019 року з учнями 10-А класу, за запитом класного керівника, було проведено просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «Стереотипи та мода при виборі професії».
Заняття було проведено з метою:
Ознайомити з міфами, стереотипами, установками, що впливають на вибір професії;
Проаналізувати роль «моди» при виборі професії;
Навчити виділяти та справлятись з своїми «бар’єрами» при виборі професії.
РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ:
«УМІЙ ДРУЖИТИ» (5-В КЛАС, 29.03.2019 Р.)
29 березня 2019 року практичним психологом школи з учнями 5-В класу було проведено розвивальне заняття з елементами тренінгу: «Умій дружити».
Заняття було проведено з метою:
учити цінувати друзів та дружбу, виробляти в собі якості, що сприяють дружбі;
розвивати у учнів вміння товаришувати;
формувати уважне, толерантне безкорисливе ставлення до однокласників.
ФОТО З ЗАНЯТТЯ:
Просвітницьке заняття з елементами тренінгу:
«Всі професії важливі!» (3-Б клас, 28.03.19)
28 березня 2019 року практичним психологом школи з учнями 3-Б класу було проведено просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «Всі професії важливі!»
Заняття проводилось з метою:
розширити і поглибити знання дітей про сучасні професії, що відносяться до різних типів;
удосконалювати вміння класифікувати професії;
формувати у учнів життєві компетентності;
виховувати повагу до людей праці.
ПРОСВІТНИЦЬКЕ ЗАНЯТТЯ «Перетвори мрію в мету»
(8-Б КЛАС, 20.03.2019 Р.)
20 березня 2019 року практичним психологом школи з учнями 8-Б класу було проведено просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «ПЕРЕТВОРИ МРІЮ В МЕТУ».
ЗАНЯТТЯ БУЛО ПРОВЕДЕНО З МЕТОЮ:
Час проведення:
|
45 хв.
|
Мета заняття:
|
Ознайомити з поняттями та диференціацією понять «мрія» і «мета»
|
Задачі заняття:
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
|
Навчити вибудовувати алгоритм досягнення «мети»;
Розвивати вміння передбачення «перешкод» та методів їх подолання;
Розвивати вміння оцінки «проміжних результатів».
Навчитися справлятися з перешкодами на шляху до власних цілей.
|
Інструментарій:
| |
Методи роботи:
|
Інтерактивна лекція, групова робота, індивідуальна робота.
|
ПРОСВІТНИЦЬКЕ ЗАНЯТТЯ «Перетвори мрію в мету»
(8-В КЛАС, 20.03.2019 Р.)
20 березня 2019 року практичним психологом школи з учнями 8-В класу було проведено просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «ПЕРЕТВОРИ МРІЮ В МЕТУ».
ЗАНЯТТЯ БУЛО ПРОВЕДЕНО З МЕТОЮ:
Час проведення:
|
45 хв.
|
Мета заняття:
|
Ознайомити з поняттями та диференціацією понять «мрія» і «мета»
|
Задачі заняття:
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
|
Навчити вибудовувати алгоритм досягнення «мети»;
Розвивати вміння передбачення «перешкод» та методів їх подолання;
Розвивати вміння оцінки «проміжних результатів».
Навчитися справлятися з перешкодами на шляху до власних цілей.
|
Інструментарій:
| |
Методи роботи:
|
Інтерактивна лекція, групова робота, індивідуальна робота.
|
Розвивальне заняття з елементами тренінгу "ЧАРІВНИЙ СВІТ ЕМОЦІЙ. ПІЗНАЄМО СЕБЕ" (проведено з учнями 4-В класу)
Профорієнтаційне розвивальне заняття з елементами тренінгу «УСВІДОМЛЕНИЙ ВИБІР ПРОФЕСІЇ» (проведено 21.12.18 з учнями 9-Б класу)
Заняття проводилось з метою:
Сприяти побудові адекватного, усвідомленого вибору професії;
Показати учасникам наслідки випадкового вибору професії;
Дати зрозуміти необхідність активних дій щодо вибору професії;
Навчити самостійно визначати цілі й складати план їх досягнення;
Навчити усвідомлювати свої внутрішні обмеження та формувати вміння та навички покрокового зняття внутрішніх обмежень.
Розвивальне заняття з елементами тренінгу
(проведено 22.12.2018 з учнями 4-Г класу)
«ВЧИМОСЯ КЕРУВАТИ ЕМОЦІЯМИ, РОЗПІЗНАВАТИ ЕМОЦІЇ. ПІЗНАЄМО СЕБЕ».
Заняття було проведено з елементами тренінгу:
- ознайомити дітей з основними емоціями, навчитися їх розрізняти та керувати емоціями, від яких залежить їх успіх взаємодії з людьми, успіх їх соціального розвитку, соціалізації;
- розвивати креативне мислення, творчість;
- виховувати толерантне ставлення один до одного.
Комментарии
Отправить комментарий